Veelgestelde vragen
Bekijk hier het antwoord op verschillende veelgestelde vragen van klanten. Zit er niet bij wat je zoekt en kun je het ook niet vinden op de website? Neem dan contact op met ons via 0625320703 of via info@fietsenmakerderidder.nl.
Betaling kan per pin of contant. Het heeft niet onze voorkeur, maar er kan ook worden betaald via een betaalverzoek. Door de hoge transactiekosten en administratieve handeling zijn we genoodzaakt om hiervoor 1 euro in rekening te brengen.
Onze verhuurlocatie is gelegen in een woonwijk en kan je vinden op het adres Bereklauwerf 21 in Arnemuiden.
Op 2 minuten lopen is er een gratis parkeerterrein: Korenbloemlaan 1A, Arnemuiden. Vandaaruit loop je een woonwijk in waar onze locatie zich bevind: Bereklauwerf 21, Arnemuiden.
Jazeker. Wij bezorgen de gehuurde fietsen graag op de locatie die jij wilt, zodat je jouw fietsavontuur direct vanuit je accommodatie kan beginnen. Het bezorgen en ophalen kost 20 euro binnen een straal van 10 km. Voor bezorgingen buiten een straal van 10 km geldt een bezorgtarief op aanvraag. Het bezorgen van een elektrische bakfiets wordt beschouwd als een aparte bezorging, waarvoor een tarief van 40 euro geldt binnen een straal van 10 kilometer. Voor grotere afstanden neem je contact met ons op. Bekijk voor alle informatie onze de bezorging op locatie pagina.
De E-bikes hebben ongeveer een actieradius van 100 km. De elektrische moederfiets en elektrische bakfiets hebben een actieradius van ongeveer 60 km. Dit is uiteraard afhankelijk van ondergrond, weersomstandigheden en het gebruik.
Je hebt de mogelijkheid om kosteloos een oplader mee te nemen voor onderweg. Als je hiervoor kiest dan is het verplicht om een fietstas bij de huren. De prijs van de fietstas is 2 euro per dag. Op deze manier voorkomen we schade aan de opladers. Met een oplader op zak kan je genieten van een nóg langere fietsrit.
Jazeker, het is mogelijk om 24 uur van tevoren of eerder de reservering te annuleren als er slecht weer wordt afgegeven. Dit is van toepassing bij weercode geel, oranje of rood, of wanneer gedurende de hele dag regen wordt voorspelt.
Bij pech onderweg bieden wij twee verschillende opties. Ten eerste kun je gebruikmaken van onze gratis pechservice. Informeer ons door simpelweg even te bellen, om te kijken welke mogelijkheden wij hebben om je zo snel mogelijk weer op weg te helpen. Onze pechservice is gratis en beschikbaar (wanneer de drukte dit toelaat) van maandag tot en met zaterdag. Een alternatieve optie is een bezoek brengen aan een lokale fietsenmaker in de omgeving. Zo kun je met een gerust hart je fietstocht vervolgen!
Als huurder ben je volledig verantwoordelijk voor eventuele schade en/of diefstal. De volledige kosten zijn voor de huurder. In enkele gevallen kan er een regeling gesloten worden via de reisverzekering m.b.t. schade, neem hiervoor contact op met je verzekeraar.
In geval van diefstal van de huurfiets is de huurder volledig verantwoordelijk voor de fiets en dient deze het volledige bedrag van de fiets te vergoeden. Goed om te weten is dat je kosteloos van ons een extra slot kunt gebruiken om de fietsen goed op slot te zetten. Zo kan je met een gerust hart op pad!
Nee, wij vragen geen borg.